Επιστροφή προϊόντων εντός 30 ημερών
Εάν είστε πελάτης του Lentiamo, έχετε πάντα το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, αν και ο νόμος προβλέπει μικρότερη προθεσμία, δηλαδή 14 ημέρες.
Μπορείτε να επιστρέψετε φακούς επαφής και γυαλιά χωρίς να χρειάζεται να αναφέρετε τους λόγους.
Η δήλωση επιστροφής μπορεί να αποσταλεί μέσω αυτής της φόρμας:
Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφών
Εύκολες επιστροφές
Αφού υποβάλετε το αίτημά σας μέσω της φόρμας, η Εξυπηρέτηση Πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει σχετικά με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως τη διεύθυνση επιστροφών.
Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων (σε περίπτωση που αυτό θα θέλατε),στείλτε τα προϊόντα όσο το δυνατόν συντομότερα . Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα συσκευασμένα σωστά (καλύτερα να μην χρησιμοποιήσετε κανονικό φάκελο) ώστε να μην να υποστούν ζημιά κατά την μεταφορά.
Μπορείτε να μας στείλετε προς επιστροφή τα προιόντα που επιθυμείτε, με δύο τρόπους:
- Αποστολή των προϊόντων με οποιαδήποτε courier επιλέξετε (εκτός από απλό ΕΛΤΑ). Τα ταχυδρομικά τέλη και συσκευασίας επιβαρύνουν εσάς. Τα ταχυδρομικά τέλη εξαρτώνται από την εταιρία courier της επιλογής σας.
- Αποστολή των προϊόντων με την εταιρία courier Γενικής Ταχυδρομική. Το κατάστημα μας προσφέρει ετικέτα επιστροφής, με την οποία μπορείτε να παραδώσετε σε οποιοδήποτε κατάστημα ( βρείτε το πλησιέστερο υποκατάστημά εδώ ) της εταιρίας courier Γενικής Ταχυδρομικής τα προϊόντα, προς επιστροφή σε εμάς. Tο τέλος για την ετικέτα επιστροφής είναι 4,90 €. Σας αποστέλλουμε email ώστε να πληρώσετε με τραπεζική κάρτα το τέλος της ετικέτας επιστροφής και μόλις λάβετε την ετικέτα σε ηλεκτρονική μορφή ( αρχείο PDF) μπορείτε απλά να την υποδείξετε στο κατάστημα.
Όλες οι επιστροφές πρέπει να αποστέλλονται εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Εάν το αίτημά σας συμμορφώνεται με την πολιτική μας, μπορούμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων, να δημιουργήσουμε πίστωση στον Lentiamo λογαριασμό σας ή να προχωρήσουμε σε αλλαγή των προϊόντων εντός 14 ημερών από την άφιξη της επιστροφής αυτών στην αποθήκη μας.
Ποια προϊόντα δεν επιστρέφονται
Σε περίπτωση επιστροφής, (εκτός από την περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος) τα προϊόντα πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένα στην αρχική τους κατάσταση και άθικτα, με όλα τα παρελκόμενα, εάν υπάρχουν. Οι φακοί επαφής μπορούν να επιστραφούν μόνο εφόσον η συσκευασία είναι άθικτη, σφραγισμένη και δεν φέρει χειρόγραφα σημάδια στο εξωτερικό της.
Ειδικά Δικαιώματα και υποχρεώσεις σχετικά με συγκεκριμένα προϊόντα.
Σε περίπτωση τερματισμού της σύμβασης σας σχετικά με αγορά γυαλιών ηλίου, τα γυαλιά ηλίου πρέπει να αποστέλλονται πίσω στη διεύθυνση του πωλητή στην αρχική τους κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων των αξεσουάρ όπως το πανί καθαρισμού και η θήκη, καθώς και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία – τα διάφορα αυτοκόλλητα από χαρτί ή πλαστικό που βρίσκονται με το προϊόν, ετικέτες και το πιστοποιητικό γνησιότητας .
Για την πλήρη επιστροφή των χρημάτων μιας αγοράς, πρέπει επίσης να επιστραφούν όλα τα δώρα και τα προϊόντα μπόνους που αγοράστηκαν με τους πόντους που λήφθηκαν από την αγορά.
Ο αγοραστής πρέπει να βεβαιωθεί ότι τα γυαλιά ηλίου παραδίδονται με ασφάλεια. Τα γυαλιά ηλίου πρέπει να επιστραφούν στη διεύθυνση του αποστολέα με κατάλληλη περιτύλιξη για να αποφευχθούν ζημίες.
Σε περίπτωση βλάβης ή έλλειψης αντικειμένων / αξεσουάρ, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει μόνο μερική ή μη επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την έκταση της ζημίας, όπως εκτιμάται από τον πωλητή.
Ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων μπορεί να πάρει μέχρι και 30 ημέρες, για χρηματικές επιστροφές αγοράς γυαλιών ηλίου.
Ο αριθμός παραγγελίας των γυαλιών ηλίου που επιστρέφονται πρέπει να είναι γραμμένος στο δέμα και όχι στη συσκευασία του αντικειμένου, προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν καθυστέρηση κατά την αναγνώριση του αποστολέα.
Πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ)
Η πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ) παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και δίνει στους καταναλωτές και τους εμπόρους στην ΕΕ τη δυνατότητα να επιλύουν διαφορές που σχετίζονται με διαδικτυακές αγορές προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς να προσφεύγουν στα δικαστήρια. Αυτό γίνετε μέσω της παρέμβασης ενός τρίτου, που ονομάζεται Φορέας Επίλυσης Διαφορών, ο οποίος ενεργεί ως ενδιάμεσος αποδέκτης μεταξύ των δύο. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στον σύνδεσμο https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε ανατρέξτε στους Όρους & Προϋποθέσεις.